הכנסת אישרה: סיום כהונת הוועדה לצדק חלוקתי

    איתי גדסי No Comments on הכנסת אישרה: סיום כהונת הוועדה לצדק חלוקתי

    מליאת הכנסת אישרה את המלצת ועדת הכנסת לסיים את כהונתה של הוועדה מיוחדת לצדק חלוקתי. 43 ח"כים תמכו בהצעה לעומת 33 שהתנגדו

    ח"כ מיקי זוהר, השר ליצמן, ד"ר לוי וח"כ מלכיאלי
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכנסת ח"כ מיקי זוהר, שכיהן כיו"ר הוועדה המיוחדת לצדק חלוקתי אמר: "הקמתי את הוועדה הזו בהתאם לרצוני לכהן כיו"ר ועדה לאחר פנייתי לראש הממשלה וליו"ר הקואליציה דאז דוד ביטן. ביקשתי לקבל ועדה בראשותי וקיבלתי ועדה בראשותי. אני זה שבחרתי את הקונספט שלה, את התוכן שלה, את המהות שלה. לעניות דעתי זו אחת הוועדות הכי חשובות שקמה בכנסת ישראל ויש לה הישגים רבים. ההחלטה לסגור אותה נובעת משיקולים קואליציוניים ואני לא מתערב ליו"ר הקואליציה בהחלטות הקואליציוניות שלו."

    ח"כ דב חנין: "היה לקואליציה קושי, היו צריכים למצוא תפקיד לחבר הכנסת מיקי מכלוף זוהר, ולכן המציאו עבורו ועדה. ועכשיו כאשר הוא קיבל את התפקיד המכובד של יושב-ראש ועדת הכנסת, אין צורך בתפקיד הזה ואין צורך בוועדה הזו. עמיתיי חברי הכנסת, האם הכנסת, ועדות הכנסת הן כלי למערכת של פתרונות של בעיות קואליציוניות? האם ועדות הכנסת לא צריכות להיות ביטוי של עבודה עניינית, של חלוקת עבודה, של חלוקת משימות, של תפקידים, של משימות שמוטלות עלינו בכנסת? לא זו התנהלותה של הקואליציה. הקואליציה הזאת מתנהלת בוועדות הכנסת כאילו שזה משחק של שבץ נא – פעם מקימים ועדה, פעם סוגרים ועדה, מחלקים את העבודה בין ועדות הכנסת לא לפי תחומי העבודה שלהן, אלא לפי נוחות הקואליציה."

    ח"כ יואל חסון: "חבר הכנסת מיקי זוהר אתה שיקרת לכנסת. אתה שיקרת לכנסת, לא רק אתה, גם כל סיעת הליכוד שיקרה לציבור הישראלי.  כי אתם אמרתם שאתם מקימים את הוועדה הזאת למען הפריפריה, למען האוכלוסייה החלשה כשאנחנו פה עמדנו בדוכן וטענו שמדובר במינוי פרסונלי. הקמת ועדה לסידור עבודה עבורך כי הלכת לראש הממשלה והתבכיינת לו שלא קיבלת תפקיד ולא קיבלת ג'וב. ומה אתם עושים? אתם סוגרים את הוועדה. למה אתם סוגרים את הוועדה, חבר הכנסת מיקי זוהר? כי קיבלת ג'וב."

    ח"כ עיסוואי פריג': "חבר הכנסת מיקי זוהר הלך לראש הממשלה, ואמר, אני רוצה ועדה. הלך לאבא ביבי ואמר לו, אני רוצה סוכרייה. כל החברים שלי קיבלו  ואני לא קיבלתי. הוועדה שלו אין לה מקום ולא יהיה לה מקום מלבד הכותרת. ואז שואלים למה האזרח, נמאס לו מחברי הכנסת ומהכנסת. ואנחנו שואלים את עצמנו למה אנחנו בקרב הציבור נתפסים לא מעניינים וחסרי כל מעש. זה המצב. חברים, אתם עושים צחוק מעצמכם, לא מהציבור. כי הציבור רואה את ההצגה הזולה שלכם, והוא מבין."



    0 תגובות